28/1/16

COMIAT DE LA MARIA RIERA

Volem compartir amb tota la comunitat educativa el comiat de la Maria Riera, mestra i encarregada de la Biblioteca escolar.
Des de l'escola li desitgem molta sort i felicitat en aquesta nova etapa!

Fa uns 8 anys vaig entomar el repte d’engegar la biblioteca escolar. Aquest encàrrec m’ha permès d’arribar, conèixer més, relacionar-me, intervenir, fer propostes… a tots els cicles, nivells, mestres i alumnes.

Ha estat una experiència engrescadora. Per un costat m’ha portat a conèixer i endinsar-me en el món fascinant dels llibres i les biblioteques i per altra banda he pogut aportar el meu petit gra de sorra al foment de la lectura dels nostres alumnes.

Ara m’acomiado d’aquesta feina que tantes satisfaccions m`ha donat.  M’he jubilat de mestre i enceto una nova etapa, també molt il·lusionant.

La nostra biblioteca seguirà amb nous reptes, noves propostes i nova bibliotecària que la tirarà endavant.

Nens i nenes, nois i noies de Can Sorts, continueu motivats per la lectura. Us enriquirà i us farà créixer com a persones i recordeu que…

…Un llibre pot ser un gran company i un dels millors regals!

Gràcies a tots per la vostra col·laboració i afecte.
Maria


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada